2024 Emla Krem Fiyatı Ne Kadar? Ne İşe Yarar?

Emla krem fiyatı 2024 yılı itibariyle merak edilen konular arasında yer almaktadır. Bütün eczanelerde reçeteli veya reçetesiz olarak satışa sunulan Emla 5 krem fiyat bilgisi, yeni yıla girilmesi ile güncellenmiştir. Peki, oldukça etkili ve pek çok yararı bulunan Emla krem fiyatı en güncel nedir? İşte, detaylar!

Emla Krem Fiyatı 2024 Nedir?

Emla Krem Fiyatı

Sürüldüğü bölgede uyuşturucu bir etkiye sahip olan Emla krem eczane fiyatı; 620, 21 TL olmaktadır. Belirtilen Emla krem fiyatı 2024 yılı itibariyle güncellenmiş olup, en güncel halini yansıtmaktadır.

Oldukça pahalı Emla krem fiyatı, doktora bu ilacın reçete ettirilmesi ile ücretsiz bir şekilde satın alınabilmektedir. Ancak Emla kremi reçetesiz bir şekilde alabilmek de mümkün olmaktadır.

Emla Krem Fiyatı En Ucuz Nereden Alınır?

Emla krem online satış siteleri üzerinden alınabilir mi? İnternet üzerinden Emla krem fiyatı ile ilgili tüm bilgilere ulaşabilmek mümkündür. Ancak Emla krem fiyatı Trendyol ya da Emla krem fiyatı gittigidiyor gibi sitelerde listelenmemektedir.

Çünkü bu kremin e-ticaret sitelerinde satışı yapılamamaktadır. Yalnızca reçeteli ya da reçetesiz bir şekilde eczanelerden satın alınabilmesi mümkündür. Emla krem fiyatı, eczanelerden veya internetten öğrenilebilmektedir.

Emla Krem Ne İşe Yarar?

Emla Krem Fiyatı

Diğer kremlere nazaran yüksek bir satış fiyatına sahip olan Emla krem fiyatı, kremin etkisi dikkate alındığında oldukça uygun olmaktadır. Çünkü bu krem vücudun farklı yerlerinde çeşitli sebeplerden dolayı oluşan ağrı ve acıyı hafifletmek için etkili bir şekilde kullanılmaktadır.

Bu sebeplerden dolayı Emla krem fiyatı biraz yüksektir. Emla krem fiyatı, dönem dönem güncellenmektedir. Oldukça yararı bulunan Emla krem fiyatı, güncel olarak takip edilmelidir. İşte, uyuşturucu bir etki sunan Emla krem faydaları!

Emla Krem Ne İşe Yarar

Bacak ülseri tedavisinde kullanılmaktadır. Bu rahatsızlıktan dolayı oluşan ağrıların hafifletilmesinde tercih edilir. Aşı, iğne yaptırma, dövme ve mini estetik operasyonlarda kullanılmaktadır. Operasyondan önce işlem yapılacak bölgenin uyuşturulmasını sağlar.
Ağda veya lazer epilasyon esnasında ya da bu işlemler sonrasında ortaya çıkan acı ve ağrı için tercih edilir. Bu krem, genital bölge veya cildin herhangi bir yerinde kullanılabilmektedir. Özellikle son dönemde kadınlar tarafından vajinismus tedavisi için kullanılmaktadır. Çoğu kişi tarafından kullanılan bu krem, oldukça işe yaramaktadır.
Genital bölgede oluşan siğilleri temizlerken, bölgenin uyuşturulması için kullanılır. Ayrıca erkeklerde erken boşalma tedavisinde kullanıldığı görülmektedir. Bu rahatsızlığın engellenmesinde tercih edilmekte ve işe yaramaktadır.

Emla Krem Nasıl Kullanılır?

Emla Krem Fiyatı

Emla kremi kullanacak olan kişilerin, kullanım sırasında dikkat etmesi gereken noktalar bulunmaktadır. İşte, Emla krem nasıl kullanılır açıklanacak olursa;

• Kremi kullanmadan önce, ellerin mutlaka yıkanması gerekir.
  • El hijyeni kadar önemli olan bir diğer nokta ise, kremin uygulanacağı bölgenin temiz ve kuru olmasıdır.
  • Tüm bu işlemlerin ardından Emla kremden nohut büyüklüğünde alınmalı ve uygulanacak olan yere ince bir tabak halinde sürülmelidir. Daha sonra kremin cilde iyice yedirilmesi sağlanmalıdır.
  • Bu kremi uyguladıktan sonra bölge yarım saat temiz bir bez ile kapatılmalıdır. Pamuk ya da gazlı bez, bu aşamada kullanılabilir.
  • Eğer Emla krem epilasyon işlemi ve acısız bir ağda uygulaması için kullanılacaksa, 1 saat öncesinde istenilen bölgeye sürülmesi gerekmektedir.
  • Lokal cerrahi tedavilerinde veya iğne batırılması gibi işlemlerde kremin 1 saat önce uygulanması gerekir. Ayrıca 5 saat boyunca 2 gram olacak şekilde cilde yedirilmelidir.
  • Biyopsi ya da sağlam deriden alınan bir parçanın yerleştirilmesi gibi durumlarda en az 2 saat önceden kremin uygulanması önemlidir. Bununla birlikte 5 saat boyunca 1, 5-2 gram krem şeklinde uygulama yapılması gerekir.
  • Kadınlarda genital deri kullanımında ise 10 santim kare alana, 60 dakika öncesinde kullanılmalı ve 1-2 gram sürülmelidir.
  • Erkek genital derisinde kullanılacaksa eğer, 10 santim kare alana 15 dakika öncesinde kullanılmalı ve 1 gram sürülmelidir.
  • Özellikle Emla krem yeni tıraşlı bölgelerde çok çabuk emilim göstermektedir. Bu sebepten önerilen dozlarda ve sürede kullanılmalı, aşırı kullanımdan kaçınılmalıdır.
  • Bu krem eğer kaş bölgesinde uygulanacaksa çok dikkatli olunmalıdır. Yani kremin göz ile temas edilmesinden kaçınılması gerekir. Ayrıca bu krem yüz bölgesinde de rahatlıkla kullanılabilmektedir.
  • Kremin göz ile temas etmesi durumunda, derhal gözler bol su ile temizlenmelidir.
  • Bu kremi tüberküloz aşısı gibi canlı aşı öncesinde kullanacaksanız, mutlaka doktor veya eczacıya danışmanız gerekir.
  • Yeni doğan bebeklerde sünnet veya topuktan kan alımı işlemlerinde kullanılmak isteniyorsa, bu kullanım klinik çalışmalarla doğrulanmadığından mutlaka uzman doktor görüşü alınmalıdır.
  • Erken doğan bebeklerde asla kullanılmaması gerekir.
  • Bu krem içerisinde bulunan yabancı maddeler ya da etken maddeye karşı alerjik bir reaksiyon geliştirdiyseniz, mutlaka doktora danışılmalı ve öyle kullanmalısınız.
  • Emla krem ile birlikte farklı bir ilaç kullanıldığında (bitkisel içerikli ilaçlarda olabilir) mutlaka doktorunuza bilgi vermelisiniz.
  • Epilepsi tedavisi için kullanılan fenitoin veya fenobarbital isimli ilaçlarla beraber kullanımı için doktor görüşü almak önemlidir.
  • Glikoz 6 fosfat dehidrojenaz aksiliği isimli bir hastalık sizde mevcutsa, bu kremi kullanmadan önce doktorunuza bilgi vermelisiniz.
  • Kalp ritim bozukluğu tedavisi için amiodaraon gibi sınıf III antiaritmikler kullanımı mevcutsa, Emla krem kullanımı öncesinde doktora bilgi vermek gerekir.
  • Bu krem açık yaralar, sıyrık ve kesik olan bölgeler ve bacaklarda oluşan cilt döküntüsünde kullanılmamaktadır.
  • Atopik dermatit rahatsızlığında kremi kullanım süresi kısa tutulmalıdır. Çünkü 30 dakikadan fazla krem uygulanırsa, lokal cilt reaksiyonları artış gösterebilir.
  • 12 yaşın üzerinde çocuklar için bu kremin kullanılması; 5 saatten fazla olmamalıdır ve uygulanan bölgeye en az 1 saat önce sürülmelidir.
  • Metaemoglobinaemi yani kan pigmenti hastalığınız mevcutsa, doktor önerisi ile kullanılmalıdır.
  • Hamile bireyler Emla kremi kullanmadan önce doktor veya eczacıya danışmalıdır. Çünkü kremin içerisinde yer alan lidokain ve prilokain gibi aktif maddeler anne sütüne geçer. Ancak bu maddeler bebek için herhangi bir risk oluşturmaz.
  • Çocukların ulaşamayacağı yerde ve 30 derecenin altındaki oda sıcaklığında saklanmalıdır.

Emla Krem Yan Etkileri Nelerdir?

Emla Krem Fiyatı

Çoğu kişi Emla krem fiyatı yanında, bu kremin yan etkilerini öğrenmek istemektedir. Tedavilerde kullanılan her kremde olduğu gibi Emla kreminde olası yan etkileri söz konusu olabilmektedir. Peki bu kremin yan etkileri nelerdir? Açıklanacak olursa;

• Emla kremi kullanımından sonra kremin sürüldüğü bölgede; kızarıklık, karıncalanma, şişme, cildin kabarması veya yanma gibi durumlar meydana gelebilir. Bu tarz durumlarla karşı karşıya gelen kişiler, mutlaka doktora bildirmelidir.
  • Baş dönmesi
  • Bayılma
  • Yavaş solunum ya da nefes almada zorluk
  • Düzensiz kalp ritimi
  • Zihinsel değişiklikler
  • Soluk cilt veya gri cilt
  • Ruh hâli değişiklikleri ve nöbetler
  • Şiddetli uyuşukluk.

Belirtilen bu yan etkiler çok nadir olarak görülmektedir. Ancak bu yan etkilerden bir veya birkaçının görünmesi durumunda; krem sürülen bölge Emla kremden arındırılmalı ve en yakın sağlık kuruluşuna gidilerek yardım istemelidir.

Emla Krem Kullanıcı Yorumları

Emla krem fiyatı kadar bu kremi kullanan kişilerin yorumları da, çok sayıda insan tarafından araştırılmaktadır. Özellikle Emla krem fiyatı ile ilgili sosyal medyada pek çok makale bulunmaktadır. Ayrıca bu kremi kullanan kişilerin yaptığı yorumlara ve Emla krem fiyatı bilgisine, internet üzerinden ulaşılabilmektedir.

Bu noktada genellikle lazer öncesi uyuşturucu krem kullananlar, Emla kremi tercih etmektedir ve oldukça memnun olmaktadırlar. Ayrıca oldukça etkili bir krem olduğunu da ifade etmektedirler.

Emla krem kullananlar Kadınlar Kulübü sitesinde ise, daha çok vajinismus tedavisinde kullandıklarını belirtirler. Özellikle acı ve ağrı eşiği düşük olan kadınlar genital bölgeye ağda yaparken, bu kremi kullanmaktadır. Bu krem sürülen bölgeyi kısa sürede uyuşturduğu için, acı ve ağrı hissettirmemektedir. Dolayısıyla kadınlar tarafından gönül rahatlığı ile kullanılmaktadır.

Tüm bunların yanında Emla krem fiyatı, yorum platformlarında yüksek bulunsa da kremin etkisi oldukça beğenilmektedir. Yani bazı kremlerden daha yüksek olan Emla krem fiyatı, pek çok kişi tarafından uygun görülmektedir.

Sık Sorulan Sorular

Emla krem fiyatı ve kreme dair özellikler merak edilen konular arasında yer almaktadır. Bu noktada Emla krem fiyatı ve diğer detaylar ile ilgili sıkça sorulan sorular açıklanacak olursa;

1 – Emlanın Etkisi Ne Kadar Sürer?

Bu kremin, 4 saate kadar analjezik etkisi devam etmektedir.

2 – EMLA Krem Nedir Ne İşe Yarar?

Deri üzerine uygulanan lokal anestezi kremi olmaktadır. Uyguladığı alanda bölgesel uyuşma sağlar ve hissizlik verir. Emla krem fiyatı ise eczanelerden veya internet üzerinden öğrenilebilmektedir.

3 – EMLA 5 Krem Cinsel İlişki Nasıl Uygulanır?

Genital deriye veya genital mukozaya sürerek uygulanmaktadır.

4 – EMLA Kremi Doktor Yazar mı?

Kişisel olarak sizin için reçete edilebilmektedir. Ayrıca herhangi bir doktor veya hastaneye gittiğinizde bu ilacı kullandığınızı mutlaka belirtmelisiniz. Bunun yanında Emla krem fiyatı ile ilgili en güncel detaylara ise, internet ya da eczanelerden ulaşabilirsiniz.